بارگذاری

دکور در آتلیه کودک یکی از دغدغه های مهم افراد و خانواده هایی که مداوم به آتلیه ها مراجعه می کنند دکور ( تم ) و لباس های متنوع می باشد که در آتلیه کودک پاسارگاد به این مورد با تنوع زیاد در دکورها و تجهیز بودن به انواع لباس در سایز و رنگبندی مختلف خاتمه داده شده است. بسیاری از والدین پس از چندبار مراجعه به یک آتلیه کودک دیگر همه چیز برایشان تکراری می شود که عده ای به ناچار به دنبال آتلیه عکاسی دیگر می گردند.

اما حقیقت این است یکی از شاخص های یک آتلیه خوب این است که بتواند تنوع و به روز ماندن دکورهای خود را حفظ کند و مداوم تم و دکور های مختلفی را برای سلایق مختلف طراحی نماید.

آتلیه کودک ، نوزاد و بارداری پاسارگاد مفتخر است اعلام نماید که دارای انواع دکور مانند : تم نوروز ( دکور نوروز )، تم یلدا ( دکور یلدا )، تم کریسمس ( دکور کریسمس )، تم هفت سین ( دکور هفت سین )، تم تولد ( دکور تولد )، تم دندونی ( دکور دندونی )، تم ماهگرد ( دکور ماهگرد )، تم نوزاد ( دکور نوزاد )، تم مخصوص کودکان ۶ تا ۸ ماه و.. ( دکور مخصوص کودکان ۶ تا ۸ ماه و..) و ده ها پس زمینه و دکور دیگر می باشد.

در آتلیه بارداری و کودک پاسارگاد به صورت مداوم دمای محیط ، نظافت انجام می گردد و لباس و وسایل مورد استفاده مداوم ضدعفونی می گردد تا شما عزیزان با خیالی آسوده در استودیو ما به عکاسی کودک ، عکاسی بارداری و عکاسی خانوادگی مشغول شوید.